Dark Souls Wikia
Advertisement

Pinwheel – boss, a później zwykły przeciwnik z gry Dark Souls.

Położenie[]

Znajduje się na końcu Katakumb. Gracz musi go zabić aby uzyskać dostęp do Grobowca Olbrzymów.

Opis[]

Pinwheel jest nekromantą z trzema maskami: dziecka, matki i ojca. Jego ciało wygląda na spuchnięte i ma trzy pary "ramion", dając wyraźnie do zrozumienia, że składa się z trzech połączonych ze sobą ciał.

Historia[]

Niewiele wiadomo o Pinwheelu, ale są pewne wskazówki dotyczące jego natury i celów. Istota ta była pozornie złożona z trzech różnych świadomości. Po zauważeniu Wybranego Nieumarłego wszystkie trzy maski patrzyły na siebie i lekko drgały, jakby dyskutowały, co zrobić z intruzem. Sądząc po ilości książek i szkieletów (wszystkich przykutych do sufitu i jednego na stole operacyjnym) w jego legowisku, można zauważyć, że nie jest on pustym i wykonuje jakieś badania związane z nekromancją. Mówi się, że ukradł moc Gravelorda Nito i króluje w Katakumbach. Po pokonaniu go otrzymuje się rytuał rozpalania dzięki czemu można jednocześnie posiadać 20 butelek estusa.

Przywołania[]

Do walki można przywołać Paladyna Leeroya. Jego znak przywołania znajduje się na półce nad obszarem z Kościanymi Kołami.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls
Czterej KrólowieDemon CapraDemon FiresageDemon StonogaDemon TaurusDemon z AzyluGargulce DzwonuGravelord NitoGwyn, władca popiołówGwyndolin Mroczne SłońceKsiężycowy MotylŁoże ChaosuNieustanne WyładowanieOrnstein Zabójca Smoków i Egzekutor SmoughPinwheelPółsmoczyca PriscillaSeath ScalelessWiedźma Chaosu QuelaagWielki Szary Wilk SifZbłąkany DemonZiewający SmokŻelazny Golem
Artorias of the Abyss
Czarny Smok KalameetManus, Ojciec OtchłaniRycerz ArtoriasStrażnik Sanktuarium
Advertisement