Dark Souls Wiki
Advertisement

Quotebg.pngQuotebg2.png
"Och, Filianore, pomóż mi, proszę... Przybył nas pożreć Czerwony Kaptur... Pożreć nasze mroczne dusze..."
— Pigmejski władca

Pigmejski władca – postać z dodatku The Ringed City do gry Dark Souls III.

Położenie[]

Pojawia się w Mieście Pierścienia, po zbudzeniu Filianore i zdjęciu przez niej iluzji.

Opis[]

Ubrany jest w królewskie szaty, w kolorze czarnym z nutami błękitu i wykończeniami o nieco jaśniejszym kolorze. Jest ozdobiony kilkoma, prawie złotymi wzorami i wydaje się nosić pewien rodzaj medalionu. Jego ciało, zabarwione na czarno jak u starożytnych ludzi, jest zwiędłe i słabe. Na głowie nosi koronę przypominającą połączenie maski strażniczki ognia i korony Gwyna, choć jest znacznie mniejsza. Jego gardło zostało poderżnięte przez Gaela, pozostawiając jego wewnętrzną szyję odsłoniętą, a głowa trzyma się tylko tylnej strony szyi. Stwierdzono, że czołgał się w kierunku komnaty Filianore, a jego nogi zostały uszkodzone i nie nadają się do użytku ze względu na Gaela lub były bezużyteczne od początku. Mogły to też być skutki podeszłego wieku.

Historia[]

Jest on jednym z członków rodziny królewskiej w Mieście Pierścienia, która odziedziczyła Mroczną Duszę i chroniła ją w sobie, będąc potomkami Sprytnego Karła. Gwyn podarował im miasto jako swego rodzaju ofertę pokojową, jak również swoją córkę Filianore, która została uśpiona i służyła do utrzymywania miasta przez cały czas. Chociaż warunki wydawały się odpowiednie, to jednak był kiedyś szaleniec urodzony w rodzinie królewskiej, a jedna z włóczni kościoła - Shira - musiała się go pozbyć. Oczywiście nie udało jej się go zabić, a więc udała się do mrocznej sali: miejsca, w którym ona i włócznie będą stać na straży, aż po kres czasu.

Pomimo tego, że wciąż byli ludźmi, upływ czasu nie miał na nich większego wpływu, dopóki czar rzucony na miasto nie został złamany. Czas dogonił członków rodziny królewskiej do tego stopnia, że ​​wyschła ich krew, choć wciąż żyli, prawdopodobnie dzięki mocy Mrocznej Duszy. Kiedy zostali odnalezieni przez Gaela, odkrył on, że ​​ich krew została wysuszona, przez co popadł w szaleństwo i zaczął zużywać ich fragmenty Mrocznej Duszy tak, aby wygenerować jej krew - choć był całkiem świadomy negatywnych skutków, jakie by to ze sobą niosło. Ostatni ocalały władca trafia do szczątków Filianore z podciętym gardłem i fragmentem Mrocznej Duszy pochłoniętym przez Gaela; mimo tego, że nigdy nie widział ostatecznego stanu matriarchini, ulega swoim ranom i umiera, bezskutecznie nawołując jej imię.

Ciekawostki[]

  • Na arenie Gaela można zobaczyć kilka ciał wyglądających bardzo podobnie do ocalałego władcy.
  • Wiadomo, że w pewnym momencie przed przybyciem Nierozpalonego lub Gaela, pigmejscy władcy odkryli prawdę o tym, dlaczego Miasto Pierścienia istnieje i co bogowie naprawdę robili ludzkości. Co dziwne, rycerze Pierścienia zdają się o tym nie wiedzieć - ponieważ są całkowicie puści przez swoje pieczęcie ognia (mroczne pieczęci).

Galeria[]

Advertisement