Pasożytnicze pająki – przeciwnicy z gry Dark Souls II.

Położenie[]

Znajdują się tylko w Trassowej Zatoce Tseldora.

Opis[]

Pasożytnicze pająki są bardzo agresywnymi przeciwnikami, a raz sprowokowane będą ścigać cel przez długi czas. Są bardzo podatne na obrażenia od ognia; jednak nie należy je lekceważyć, ponieważ ich podstawowe ataki zadają znaczne obrażenia. Potrafią także rzucać się na gracza, by przylegnąć do jego klatki piersiowej i atakować; ten chwyt powoduje duże obrażenia i jest najczęściej gwarantowaną śmiercią. Mają też rzadko stosowany atak dystansowy, w którym wystrzeliwują sieć na gracza, drastycznie zmniejszając jego prędkość ruchu. Ci wrogowie są najbardziej niebezpieczni w grupach i mogą występować nawet do sześciu osobników.

Pająki te często chowają się na sufitach lub w dziurach. Gracz powinien poruszać się bardzo ostrożnie podczas zwiedzania Zatoki Tseldora, aby nie wpaść w zasadzkę. Przydatne mogą być ataki dystansowe, ale trzeba pamiętać, że zwracając uwagę jednego pająka, zwróci się uwagę całej grupy.

Ciekawostki[]

  • W Scholar of the First Sin pająki boją się ognia i można całkowicie ominąć walkę z nimi, trzymając cały czas pochodnię. Oświetlenie latarni i zniczy w tej lokacji stworzy bezpieczne punkty. Światło pochodni wpływa jednak tylko na pająki, a inni wrogowie, jak na przykład zarażeni nieumarli, będą dalej atakować.