Disambig Zobacz też: Nowa Gra Plus (Dark Souls)
Nowa Gra Plus (Dark Souls II)

Nowa Gra Plus, znana w skrócie jako NG+, jest jedną z mechanik rozgrywki w grze Dark Souls III. Jest to nowa przygoda prezentowana graczowi po ukończeniu gry, charakteryzująca się wyższym poziomem trudności i dodaniem do niego kilku nowych przedmiotów do zebrania (są to głównie wyższe wersje wielu pierścieni).

Dostęp[]

Po pokonaniu Duszy Pogorzelisk i ukończeniu gry, gracz otrzyma propozycję natychmiastowego wejścia do Nowej Gry+. Jeśli gracz odmówi, wróci do Kapliczki Zjednoczenia i będzie mógł kontynuować normalną grę. Do Nowej Gry+ można wtedy wejść w dowolnym momencie poprzez ognisko w Kapliczce Zjednoczenia.

Proces powtarza się za każdym razem, gdy gracz kończy cykl gry, a każda nowa przygoda jest trudniejsza od poprzedniej. Trwa to aż do osiągnięcia nowej gry+7, która jest najtrudniejszym trybem, jaki gra ma do zaoferowania. Można wykonać dalsze cykle gry, ale poziom trudności nie będzie już wzrastał.

Różnice[]

Historia i wydarzenia w nowej grze+ są identyczne jak w nowej grze. Gracz zachowuje wszystkie zdobyte bronie, zbroje, przedmioty i pierścienie niezwiązane z fabułą; i zachowuje swój poziom, statystyki i rangę w przymierzu. Podstawowe różnice to wzrost poziomu trudności gry w postaci potężniejszych wrogów i większa nagroda w duszach za ich pokonanie.

Bossowie nadal będą upuszczać określone dusze po zabiciu, dzięki którym można je zmieniać w unikalne przedmioty. To z kolei pozwala zdobyć wielki miecz książąt bliźniaków bez otrzymywania przedmiotów od innego gracza.

Uruchomienie NG+ nie wpłynie na poziom pustki u gracza.

Utracone przedmioty[]

  • Wszystkie kluczowe przedmioty, poza mrocznymi pieczęciami.

Dodatkowe zmiany[]

Mocniejsze wersje niektórych pierścieni można znaleźć w Lothric w nowej grze+. Kolejne dodatki można znaleźć w trzecim cyklu, Nowej Grze++. Potem jedyne zmiany dotyczą trudności i nagród w postaci dusz.

Należy zauważyć, że niektóre pierścienie mają swoje jeszcze mocniejsze wersje w dodatku The Ringed City, które można zdobyć bez korzystania z Nowej Gry+.