Dark Souls Wiki
Advertisement
Disambig Zobacz też: Nowa Gra Plus (Dark Souls II)
Nowa Gra Plus (Dark Souls III)
Nowa Gra Plus 1

Wybrany Nieumarły noszący zestaw Czarnego Rycerza

Nowa gra Plus jest jedną z mechanik rozgrywki w grze Dark Souls.

Do Nowej Gry Plus lub NG+ ma się dostęp, gdy Wybrany Nieumarły pokona Gwyna, władcę popiołów i zdecyduje się albo zjednoczyć płomień, albo zapoczątkować Erę Mroku. Wybór któregokolwiek z zakończeń nie będzie miał wpływu na Nową Grę Plus.

Różnice[]

Historia i wydarzenia w Nowej Grze Plus są identyczne jak podczas pierwszego przejścia. Podstawową różnicą jest wzrost poziomu trudności gry w postaci potężniejszych wrogów i większych nagród w duszach za ich pokonanie. Gracz zachowuje wszystkie zdobyte bronie, zbroje, przedmioty i pierścienie niezwiązane z fabułą. Dodatkowo ogniska rozpalone w Nowej Grze pozostają w Nowej Grze Plus.

Utracone przedmioty[]

  • Osmalony pomarańczowy pierścień
  • Przymierze Artoriasa
  • Wszystkie klucze i kluczowe przedmioty, które pojawiają się w grze, w tym żary, rytuał rozpalania, zestaw kowalski do broni, zestaw kowalski do zbroi, zestaw naprawczy, Naczynie Władcy i klejnot rodowy Artoriasa.

Wyjątkami są główny klucz i pudło bez dna, które nie zostają utracone.

Nowa Gra Plus i dalej[]

Gdy gracz ponownie dotrze do końca, gra się rozpocznie z jeszcze większym poziomem trudności i wzrostem liczby dusz otrzymywanych od wrogów, ale tylko nieznacznie. Wrogowie zadają 2, 3 lub 4 razy większe obrażenia i mają więcej dusz, podczas gdy zdrowie zwykle podwaja się. Po tym wzrost jest niewielki. Wzrost trudności zatrzymuje się na NG+6.

Advertisement