Dark Souls Wiki
Advertisement

Quotebg.pngQuotebg2.png
"Pod nami znajdują się ruiny legendarnego miasta Izalith. A tam Roztopiony Olbrzym pilnuje płomienia chaosu. Nasza nadobna pani i pani Quelaag uciekły z ruin. Nie wiem, co się dokładnie stało. I nie pytam..."
Eingyi

Nieustanne Wyładowanie – boss z gry Dark Souls.

Położenie[]

Znajduje się w demonicznych ruinach, stojąc na morzu lawy blisko skalnej ścieżki.

Opis[]

Nieustanne Wyładowanie nie włada żadną bronią i zamiast tego używa do walki swoich ognistych macek. Jest imponującym stworzeniem o potwornych rozmiarach. Jego zdeformowana twarz utrzymuje wyraz bólu i agoni, ponieważ rany powstałe przy urodzeniu są z lawy. Z jego głowy wyrastają dwa rogi i siedem świecących, czerwonych oczu, które są częściowo zakryte przez pomarszczoną skórę. Prawa strona jego ciała jest otoczona „klatką piersiową” zbudowaną z wyrostków przypominających owadzie odnóża. Kolejne dziesięć znajduje się na jego plecach, a jedno, duże ramię jest owinięte wokół jego klatki piersiowej. Jest także źródłem strumienia lawy znajdującego się pod nim. Po jego śmierci obszar pod nim, do którego bez końca wylewał lawę, będzie można bezpiecznie przejść i pozostanie tam jedynie kilka mniejszych zbiorników lawy.

Historia[]

Nieustanne Wyładowanie urodziło się jako najmłodsze dziecko i jedyny syn Wiedźmy z Izalith. Jednak jego egzystencja nie była pozbawiona udręk, ponieważ urodził się z ranami spowodowanymi przez lawę. Siostry dały mu osmalony pomarańczowy pierścień, prawdopodobnie, aby złagodzić jego ból. Niestety ich brat był niezdarny i niezbyt bystry, ponieważ upuścił pierścień, co później doprowadziło do narodzin strasznego Demona Stonogi w miejscu, w którym upadł. Kiedy Wiedźma z Izalith próbowała stworzyć nowy Pierwszy Płomień przy użyciu swojej Duszy Lorda, zamiast tego powstał Płomień Chaosu. Wyładowanie zostało przemienione w gigantyczną bestię o przerażających rozmiarach przez niestabilny płomień i tym samym został uznany za pierwszego demona. Wiele jego sióstr spotkał podobnie straszny los, a jego matka została przeobrażona w Łoże Chaosu, źródło wszystkich demonów, które powstały po ich rodzinie. Nieustanne Wyładowanie przybyło, by zamieszkać w demonicznych ruinach i obserwowało zwłoki jednej ze swoich sióstr, która została pochowana wraz z jej czarnym zestawem obszytym złotem. Jedynym źródłem pocieszenia było przekonanie, że siostry, które nadal mieszkały w upadłym Zagubionym Izalith, strzegły go.

Kiedy Wybrany Nieumarły wyruszył do Królestwa Quelaag, zabiwszy Wiedźmę Chaosu w bitwie, dociera do Eingyiego, który wspomina mu o nim i nazwał go "Roztopionym Olbrzymem". Główny bohater następnie napotyka stwora, kiedy bada demoniczne ruiny podczas swojej misji odnalezienia Pierwszego Płomienia i pokonuje go w walce.

Ciekawostki[]

  • Możliwe, że potrafi kontrolować poziom wysokości lawy i dlatego obniża się on po jego śmierci.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls
Czterej KrólowieDemon CapraDemon FiresageDemon StonogaDemon TaurusDemon z AzyluGargulce DzwonuGravelord NitoGwyn, władca popiołówGwyndolin Mroczne SłońceKsiężycowy MotylŁoże ChaosuNieustanne WyładowanieOrnstein Zabójca Smoków i Egzekutor SmoughPinwheelPółsmoczyca PriscillaSeath ScalelessWiedźma Chaosu QuelaagWielki Szary Wilk SifZbłąkany DemonZiewający SmokŻelazny Golem
Artorias of the Abyss
Czarny Smok KalameetManus, Ojciec OtchłaniRycerz ArtoriasStrażnik Sanktuarium
Advertisement