Namalowany Świat Ariandel 1

Namalowany świat Ariandel – lokacja z dodatku Ashes of Ariandel do gry Dark Souls III.

Dostęp[]

Aby uzyskać dostęp do tej lokacji, gracz musi udać się do Kaplicy Oczyszczania w Katedrze Głębin. Należy tam porozmawiać z Gaelem, który klęczy obok ogniska. Po wyczerpaniu z nim dialogu uruchomi się scena, w której rycerz-niewolnik teleportuje głównego bohatera do namalowanego świata.

Opis[]

Gdy bohater przenosi się do namalowanego świata, odkrywa, że jest to dziwne, pokryte lodem i śniegiem pustkowie pełne śmiertelnych wrogów, co bardzo mocno przywodzi na myśl Malowany Świat Ariamis z Lordran, zważywszy na drewniany most prowadzący do katedry oraz wieżę podobną do tej, w której rezydowała Priscilla w grze Dark Souls.

Między tymi miejscami występują jednak pewne różnice. Przede wszystkim świat Ariandel jest większy, a także jest zamieszkany przez wielu nowych przeciwników.

Sąsiednie lokacje[]

Choć do namalowanego świata można się dostać poprzez Katedrę Głębin, nie ma możliwości bezpośredniego powrotu stamtąd. Jedyną drogę powrotną stanowi teleportacja między ogniskami w grze.

Jeśli gracz ma zainstalowany dodatek The Ringed City, pokonanie Friede i Ariandela odblokuje ścieżkę do sterty mętów.

Ogniska[]

Postacie[]

Przeciwnicy[]

Odradzający się[]

Nieodradzający się[]

Bossowie[]