Dark Souls Wiki
Advertisement

Nadalia, Dama Popiołu – postać z gry Dark Souls II i główna antagonistka w dodatku Crown of the Old Iron King.

Położenie[]

Jest ona rozsiana w różnych częściach Mglistej Wieży.

Historia[]

Nadalia, podobnie jak Elana i Nashandra, była fragmentem duszy Manusa po tym, jak został pokonany wieki temu przez Wybranego Nieumarłego. Przybyła do Mglistej Wieży w poszukiwaniu Starego Żelaznego Króla, albo z powodu prawdziwego uczucia, albo by po prostu doprowadzić jego królestwo do rozpadu. Jednak kiedy przybyła, to okazało się, że ​​król został zabity, a jego królestwo popadło w ruinę.

W wyniku rozpaczy, Nadalia rozdzieliła swoją duszę i przechowywała swoje fragmenty w różnych popielnych figurkach rozsianych po całej wieży. Robiąc to, wzniosła czarną mgłę, która pochłonęła wieżę oraz sprowadziła z powrotem zmarłych żołnierzy i wojowników. Wielu rycerzy z obcych krain przybyło do wieży, aby okraść żelazne magazyny, ale figurki Nadali oczarowały tych, którzy byli gotowi jej służyć i niszczyły tych, którzy próbowali się jej przeciwstawić.

Jakiś czas po klęsce z rąk Velstadta, sir Raime z Drangleic przybył do wieży w poszukiwaniu większej mocy i zakochał się w Nadali, gdy ją zobaczył. Zamiast oczyścić czarną mgłę, Raime postanowił żyć wraz z nią i stał się lojalnym opiekunem Nadali.

Jej prawdziwe ciało prawdopodobnie znajduje się na dole wieży za Raime'em, ściskając Koronę Starego Żelaznego Króla i siedząc na jego tronie.

Ciekawostki[]

  • Za każdym razem gdy gracz zbliża się do jednej z figurek, słyszy szepty Nadali. Według większości tych rzeczy, które mówi graczowi, możliwe że pomyliła go ze Starym Żelaznym Królem. Dzieje się tak prawdopodobnie dlatego, że gracz wcześniej zabił króla i zdobył jego duszę.
Advertisement