Dark Souls Wiki
Advertisement

Mirrah – wspomniana lokacja z gry Dark Souls II i Dark Souls III.

Historia[]

Mirrah to królestwo znajdujące się na wschód od Drangleic. Znane jest jako kraj rycerski, który konsekwentnie walczy z otaczającymi go zagrożeniami.

Mirrah słynie głównie ze swoich rycerskich zakonów. Zarówno Lucatiel, jak i jej brat Aslatiel są częścią jednego z najważniejszych zakonów w Mirrze. Creighton również do niego należał, jednak później go opuścił i został seryjnym mordercą. Dowodem tego, jest choćby to, że Cale wspomina, iż morderca uciekł z więzienia, przed własną egzekucją w Mirrze. Dodatkowo kartograf stwierdził, że widział niedawno człowieka zadziwiająco podobnego do owego mordercy. Nie pamiętał jego imienia, ale wiedział, że to było coś w stylu "Cray".

Mirrah jest nie tylko ojczyzną dumnych rycerzy, ale także krainą tradycyjnych zakonów wojowników cienia. Owe organizacje zajmowały się przede wszystkim zabójstwami, a ich członkowie posługiwali się magią w celu dyskretnego i potajemnego wykonywania zadań. Wielu zabójców zostało wynajętych przez króla Vendricka, aby zwalczyć klątwę nieumarłych.

Mirrah słynęło również jako źródło wody święconej znajdującej się w dawnej stolicy. Jednak odkąd Mirrah została opętana wojną, dostęp do wody święconej stał się bardzo trudny.

Postacie[]

Wspomniane postacie[]

Advertisement