Dark Souls Wiki
Advertisement
Milfanito 1

Milfanito – postacie z gry Dark Souls II.

Położenie[]

Zamek Drangleic[]

  • Pojedyncza Milfanito jest uwięziona w w klatce, w małym pokoju, na szczycie zamku. Dostać się tam można poprzez windę, znajdującą się przed korytarzem prowadzącym do Lustrzanego Rycerza. Klatka jest zapieczętowana przez Uwięzionego. Do jej otwarcia wymagany jest Klucz Uwięzionego, upuszczany przez demona pieśni.

Kapliczka Amany[]

  • Jedna znajduje się w pierwszym budynku nad jeziorem, po wyjściu z wieży z pierwszym ogniskiem.
  • Druga znajduje się przed wejściem do areny demona pieśni. Ta Milfanito ma szczególnie wyblakły wygląd i znika, gdy spróbuje się z nią porozmawiać.
  • Trzecią Milfanito można znaleźć, modlącą się przy ołtarzu za ostatnim ogniskiem. Aby gracz otworzył drzwi prowadzące do niej, musi być pustym.

Rola w grze[]

Milfanito są niezwykle zacisznymi kobietami, które mieszkają w Kapliczce Amany i śpiewają, aby pocieszyć tych, którzy niosą w sobie śmierć i mrok. Wydaje się, że mają one bardzo małą indywidualność i bardziej się do siebie odnoszą, jako jedna istota. Kiedy śpiewają, "maleństwa tańczą", odnosząc się do świetlików latających po okolicy. Ciągle mówią, że nie wiedzą nic o świecie zewnętrznym, ale nie zamierzają też odchodzić. Jednak mimo tego, mają przy sobie boskie błogosławieństwa, chociaż nie wiedzą, czym one są. W Kapliczce Amany znajdują się trzy Milfanito i jedna w Zamku Drangleic.

Klucz Uwięzionego zyskuje się po pokonaniu demona pieśni; umożliwia on dostęp do Milfanito uwięzionej na szczycie Zamku Drangleic. Kiedy zostanie uwolniona, westchnie i zniknie, zostawiając graczowi pierścień umarłych. Podczas wracania windą na dół można usłyszeć przez chwilę jej śpiew. Rozmowa z każdą z kolejnych dwóch Milfanito nagrodzi gracza boskim błogosławieństwem. Po pokonaniu demona pieśni, ostatnia Milfanito wyrazi swoją wdzięczność za wyciszenie "tego przeklętego śpiewu" i da graczowi kilka przedmiotów w nagrodę.

W rozszerzeniu Scholar of the First Sin nagrodzi gracza skamieniałym przedmiotem za zabicie demona pieśni. Rozmowa z Milfanito przed pokonaniem wspomnianego bossa nagrodzi gracza płomykiem.

Historia[]

Milfanito zostały, wraz z Fenito, stworzone przez Wielkiego Martwego, istotę, która była w znacznym stopniu implikowana jako Gravelord Nito. Nauczył je pieśni, by pocieszać tych, którzy niosą w sobie mrok.

Notki[]

  • Nigdy nie stają się wrogo nastawione.
  • Przestają śpiewać, gdy gracz jest zbyt blisko.
  • Kiedy Milfanito śpiewają, jaskrawe świetliki zaczynają latać koło jaszczuroludzi, nieco je uspokajając i ujawniając ich pozycje. W tym stanie nie będą atakować gracza, chyba że podejdzie się zbyt blisko do nich. Kiedy Milfanito przestają śpiewać, świetliki odlatują, zwiększając przez to agresję jaszczuroludzi i utrudnia ich zlokalizowanie.

Ciekawostki[]

  • Tak jak w przypadku Gravelorda Nito, ich domniemanego stwórcy, ich nazwa może być grą włoskim słowem finito, oznaczającym koniec.
  • Milfanito, którą można znaleźć przed areną demona pieśni, wydaje się bardzo osłabiona i nie będzie rozmawiać z graczem. Prawdopodobnie wynika to z tego, że uciekła od śmierci z ręki owego potwora.

Galeria[]

Muzyka[]

Advertisement