Dark Souls Wiki
Advertisement

Milczący Horace – postać i przeciwnik z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Ofiarna droga[]

  • Znajduje się, wraz z Anri z Astory, przy ognisku w fortecy w połowie drogi.

Kapliczka Zjednoczenia[]

Niegasnące jezioro[]

  • Znajduje się w jaskini, do której można się dostać długim tunelem znajdującym się po prawej stronie po wejściu do lokacji, przed obszarem z paroma wielkimi krabami.

Opis[]

Horace jest towarzyszem Anri z Astory i wraz nią jest jednym z dwójki dzieci, którym udało się uciec Aldrichowi.

Anri uważa Horace'a za swojego wiernego przyjaciela, twardego wojownika i osobę godną zaufania. Jednak w przeciwieństwie do swojej rozmownej i grzecznej towarzyszki, Horace ogranicza swoje odpowiedzi do stęknięć i pomruków, tak naprawdę nigdy się nie odzywając. Po "rozmowie" przekazuje jedynie graczowi przedmiot symbolizujący przymierze Błękitnych Strażników. Na końcu Katedry Głębin, zarówno on jak i Anri mogą zostać przywołani do walki z Biskupami Głębin. Obie postacie można później spotkać w Kapliczce Zjednoczenia.

Kiedy Nierozpalony dotrze do Carthuskich katakumb, może znaleźć samotną Anri, oddzieloną od jej przyjaciela. Wojowniczka, wyraźnie zaniepokojona, prosi głównego bohatera, aby pomógł jej go odnaleźć i poznał miejsce jego pobytu.

Horace'a można znaleźć na dnie wielkiej przepaści, pod drewnianym mostem prowadzącym do Wolnira. Dostęp do tej lokacji można uzyskać schodząc po zniszczonym moście. W ten sposób gracz dociera do niegasnącego jeziora. Jednak kiedy spotyka się Horace'a, jest on automatycznie wrogo nastawiony do gracza (prawdopodobnie z powodu pustki), nie pozostawiając innej możliwości niż zabicie go.

Po pokonaniu go, można kupić jego zestaw u opiekunki kapliczki.

Galeria[]

Advertisement