Dark Souls Wiki
Advertisement

Malarka – postać z dodatku Ashes of Ariandel do gry Dark Souls III.

Położenie[]

Początkowo malarka jest zamknięta na piętrze biblioteki, na końcu Kruczej Osady. Jest ona strzeżona przez Sir Wilhelma, którego trzeba zabić, ponieważ ma przy sobie klucz otwierający przejście do malarki. Po uwolnieniu jej z biblioteki, przenosi się na strych w Kaplicy Ariandel.

Rola w grze[]

Rolą malarki jest stworzenie nowego świata, który zastąpi obecny, gnijący świat Ariandel. Do malunku potrzebny jest jej płomień oraz pigment z krwi Mrocznej Duszy człowieka. Jednak jej praca została opóźniona po tym jak uwięziono ją w Kruczej Osadzie przez Friede i Ariandela, który tłumił płomień własną krwią. Po uwolnieniu malarki z biblioteki, celem Nierozpalonego staje się odblokowanie przejścia do Ojca oraz pokonanie go i Friede. Po tym malarka może kontynuować swoją pracę na strychu w kaplicy.

Historia[]

Gracz po raz pierwszy słyszy o malarce podczas rozmowy z rycerzem-niewolnikiem Gaelem, jej wujem, w Katedrze Głębin. Wspomina o swojej Pani mieszkającej w zimnej krainie Ariandel. Rolą Nierozpalonego jest pokazanie jej płomienia. Wspomina o niej również jeden z osadników w Kruczej Osadzie, wykazując swój entuzjazm po spotkaniu z Nierozpalonym, ponieważ jest on jedyną osobą, która może pokazać płomień malarce.

Malarka została przyniesiona na strych biblioteki przez Sir Wilhelma, sługę Friede, który strzeże zarówno malarki, jak i klucza. Ojciec Ariandel tłumi płomień własną krwią, dlatego tylko śmierć jego i Friede mogą sprawić, że malarka może go zobaczyć. Przenosi się ona z biblioteki na strych Kaplicy po otwarciu drzwi. Siedzi ona przed dużym płótnem. Podczas rozmowy z nią, powtórzy ona pięciokrotnie, że obraz będzie przedstawiał zimne, mroczne i bardzo kojące miejsce, które pewnego dnia posłuży komuś za zacny dom. Po wejściu do namalowanego świata Ariandel, senny samotnik, pierwsza postać poznana w tym miejscu, określa je jako zimny, delikatny i piękny dom dla zapomnianych, którzy widzieli i doświadczyli strasznych rzeczy. Jednak nie opisuje go jako mroczne miejsce, mimo tego, że jest pełne zgnilizny w porównaniu do "zacnego domu", zgodnego z planem malarki.

Po tym, jak Nierozpalony znajduje Miasto Pierścienia, malarka wspomina, że ​​czeka na pigment o barwie mrocznej ludzkiej duszy. Jest to Krew Mrocznej Duszy, otrzymana po śmierci Gaela z ręki Nierozpalonego. Pigment składa się z mrocznych dusz pochłoniętych przez Gaela, których krew sączy się z jego ciała. Po przekazaniu pigmentu malarce, dziękuje ona Nierozpalonemu. Wychodzi później na to, że malarka nie ma imienia, ponieważ w zależności od tego jaką odpowiedź udzieliło się na jej pytanie, malarka powie nierozpalonemu, że ​​są do siebie bardzo podobni. Oczekuje powrotu wujka Gaela, będąc tak naprawdę nieświadomą jego śmierci.

Ciekawostki[]

  • Na jej twarzy i na stopach można zauważyć łuski, podobne do tych u Priscilli.
  • Nie można jej zabić, ponieważ zawsze będzie się odradzać na strychu.
  • Dialog z nią po przekazaniu jej Krwi Mrocznej Duszy, wskazuje, że nie ma ona żadnego imienia.

Galeria[]

Advertisement