Dark Souls Wiki
Advertisement
Licia 1
Quotebg.pngQuotebg2.png
"Jeśli nic się nie wydarzy, niedługo będę musiała ruszyć w drogę. W miejsce, gdzie będę mogła oszukiwać... To znaczy poszukiwać zbłąkanych i obdarzać ich dobrym słowem. Ha, ha..."
— Licia

Licia z Lindelt – postać z gry Dark Souls II.

Położenie[]

Pierwszy raz się pojawia w Wieży Płomienia Heide, obok ogniska nad areną smoczego jeźdźca.

Po wyczerpaniu dialogu przeniesie się do Majuli, stojąc na końcu schodów, za domem Słodkiej Shalquoir. Będzie stała obok rotundy, urządzenia, którego gracz nie może aktywować. Jeśli przekaże się jej 2000 dusz, uruchomi urządzenie, odblokowując drogę do Zagajnika Myśliwych.

Jeśli Licia zostanie zabita bez użycia inwazji, będzie można kupić jej zestaw u wiedźmy Melentii, po ponownym załadowaniu lokacji.

Rola w grze[]

Licia wydaje się być zagorzałą i oddaną świętą, które chce szerzyć sztukę czynienia cudów. Jest jednak mocno sugerowane, że to wszystko fasada, i że jest w rzeczywistości oszustką, która zabija podróżników dla ich dusz. Najprawdopodobniej była też odpowiedzialna za kradzież cudu kojące światło słońca z klasztoru Lindelt, biorąc pod uwagę kradzież przedstawioną w jego opisie.

Kiedy po raz pierwszy się ją spotka w Wieży Płomienia Heide, Licia pozdrowi gracza i oświadczy, że ​​przybyła do Drangleic, aby rozpowszechniać sztukę cudów, chociaż jej przejęzyczenie się po drodze może sugerować coś innego. Będzie miała wiele cudów dla gracza na sprzedaż i przydatny pierścień modlitwy, który zwiększa wiarę.

Po przeniesieniu się do Majuli, widzi się ją obok dziwnego urządzenia, które może zmienić ścieżkę prowadzącą z Wieży Płomienia Heide do Zagajnika Myśliwych. Twierdzi, że to urządzenie działa tylko dzięki cudom, i że aktywuje je za odpowiednią cenę. Jednak kiedy upuszcza klucz do przełącznika, kamień klucz rotunda, ​​w opisie jest napisane, że "nie ma w nim niczego magicznego" i jest czystym mechanizmem. Sposób w jaki zdobyła ten przedmiot jest nieznany.

Jeśli gracz ma wiarę na 30-tym poziomie, otrzyma od niej jej zestaw i dzwonek bożka.

Sugeruje się, że Licia jest Bezimiennym Uzurpatorem, który atakuje gracza w Zamku Drangleic i Krypcie Nieumarłych.

Jeśli gracz zdobędzie zgniecioną kulę oka w Krypcie Nieumarłych i uda się do Lici, pojawi się wiadomość na ekranie, wskazująca, że można dokonać inwazji na jej świat. W tym momencie komentuje, w jaki sposób została "znaleziona" i może zabić gracza "bez winy". To najprawdopodobniej odnosi się do kradzieży kojącego światła słońca, a także do sytuacji z rotundą. Kiedy się ją pokona w jej świecie, upuści po śmierci swój zestaw, dzwonek, cud i kamień klucz rotunda.

Ciekawostki[]

  • W Scholar of the First Sin, jeśli zostanie zabita przed inwazją Bezimiennego Uzurpatora, wówczas wspomniany najeźdźca nie pojawi się w Zamku Drangleic lub w Krypcie Nieumarłych, co sugeruje, że faktycznie jest ona tym uzurpatorem.

Galeria[]

Advertisement