Dark Souls Wiki
Advertisement
Dark Souls II 15

Królewski Korytarz – lokacja z gry Dark Souls II.

Opis[]

Jest to długi korytarz rozciągający się od sąsiedniego pokoju obok ogniska w środkowym zamku Drangleic, który służy jako przejście do Kapliczki Amany. Ta część zamku, pełna pękniętych okien i filarów, wypełniona jest pozostałościami królewskich żołnierzy Velstadta, znajdującymi się po obu stronach ścieżki, na kamiennych podstawach. Ta część zamku służyła kiedyś jako ostateczny test czekający na tych, którzy chcieli służyć w królewskiej straży Vendricka, testując swoją moc przeciwko Lustrzanemu Rycerzowi.

Teraz jest ta opuszczona i zniszczona część zamku służąca jako dom dla Lustrzanego Rycerza, który do dziś czeka na godnych przeciwników i broni ścieżki do Kapliczki, upewniając się, że tylko osoby godne będą mogły przejść.

Sąsiednie lokacje[]

Postacie[]

  • Benhart z Jugo - możliwy do przywołania jako upiór w walce z Lustrzanym Rycerzem.
  • Popielny rycerz Boyd - możliwy do przywołania jako upiór w walce z Lustrzanym Rycerzem.

Przeciwnicy[]

Odradzający się[]

Bossowie[]

Ciekawostki[]

  • Na początku korytarza znajduje się kapliczka z popiersiem rycerza. Za popiersiem stoi niebieski, kamienny stół przedstawiający Duchowe Drzewo, symbol Quelli, którego domeną jest sen i boskie moce. Wokół tej kapliczki znajdują się świece, zapalone dla tych, którzy zginęli w walce z Lustrzanym Rycerzem.
Advertisement