Dark Souls Wiki
Advertisement
Król Szczurów

Król Szczurów – postać z gry Dark Souls II.

Położenie[]

Można go znaleźć w dwóch miejscach: w Grobowcu Świętych i we Wrotach Pharrosa. Znajduje się w pokoju tuż po wyjściu z areny z bossem.

Opis[]

Król Szczurów jest przywódcą swojego przymierza. Aby do niego dołączyć, gracz musi pokonać straż przednią w Grobowcu Świętych lub dowódcę we Wrotach Pharrosa. Pojawia się zawsze w pokoju bezpośrednio za areną bossa, a jeśli gracz dołączy do przymierza, otrzyma od niego Szczurzą Pieczęć, pozwalając mu bronić Grobowiec Świętych.

Wygląda on prawie identycznie, co normalne szczury; posiada on jednak zdolność komunikowania się z ludźmi. Wydaje się on być w dużej mierze oportunistą, zwłaszcza podczas rozmowy po zdobyciu nory, gdy oferuje graczowi możliwość dołączenia do niego pomimo zabicia jego poddanych. Im więcej gracz przekaże mu szczurzych ogonów, tym król z mniejszą pogardą i wstrętem będzie się odnosić do ludzi. Wspomina nawet o pokoju między szczurami i ludźmi, wykazując większą troskę o przyszłość swego gatunku i królestwa niż złośliwość.

Historia[]

Jest on przywódcą wszystkich szczurów. W minionych wiekach Król Szczurów zawarł porozumienie z ludzkim wodzem, który twierdził, że ludzie będą rządzić ziemią pełną słońca, a szczury wszystkim, co jest poniżej. Jednak ludzie złamali tą obietnicę i polowali na szczury w ich własnych norach. To pozostawiło Króla Szczurów zgorzkniałego i nienawistnego wobec ludzi, uznając ich za nic więcej niż kłamców, oszustów i intrygantów.

Jeśli Nosiciel Klątwy podbije jedną z nor Króla, ten pozwoli mu służyć, mimo tego, że jest człowiekiem. Jeśli bohater będzie mu dobrze służył, może przez to udowodnić Królowi, że nie wszyscy ludzie są bezwartościowi i dają mu nadzieję, że być może szczury i ludzie pewnego dnia znów będą współistnieć w pokoju.

Advertisement