Dark Souls Wiki
Advertisement
Lenigrast 1

Kowal Lenigrast – postać z gry Dark Souls II.

Położenie[]

Przez całą grę przebywa w kuźni, w Majuli.

Rola w grze[]

Lenigrast jest poirytowanym i samotnym kowalem, dotkniętym klątwą nieumarłych, którą można dostrzec po jego gnijącym ciele. Podczas pierwszego spotkania oferuje graczowi swoje usługi kowalskie, po odzyskaniu klucza do jego kuźni. Choć jego ciało już jest puste, wspomnienia o jego córce i kowalstwie pozostały. Lenigrasta po raz pierwszy można spotkać przed wejściem do jego kuźni w Majuli. Prosi gracza, aby odnalazł klucz do niej, który można kupić u wiedźmy Melentii w Knieji Upadłych Olbrzymów.

Jego córką jest handlarka Chloanne, którą określa jako "bezmyślną", tak samo jak gracza, który jest zawsze w podróży. Kiedy przybywa ona do Majuli, kowal wyraża ulgę, że "wróciła do domu". Chloanne nie rozpoznaje ojca w jego pustej formie i zastanawia się, czy poszedł on za nią do Drangleic. Lenigrast ostrzega także gracza przez drabiniarzem Gilliganem, mówiąc, że jest on niesławnym łajdakiem, potrafiącym sprawiać ludziom kłopoty.

Podczas rozmowy przekaże on graczowi młot kowalski, jeśli wydało się w jego sklepie przynajmniej 8 000 dusz.

Notki[]

  • Jeśli się go zabije, to jego nagrobek pojawi się poza kuźnią w Majuli.
  • Pomimo jego oczywistego, pustego stanu, cud ukojenie duszy na niego nie działa.

Galeria[]

Advertisement