Dark Souls Wiki
Advertisement
Katedra Głębin

Katedra Głębin – lokacja z Dark Souls III.

Opis[]

Katedra Głębin jest pierwotnym miejscem spoczynku Aldricha, Pożeracza Bogów. Jego wyznawcy, Biskupi Głębin, mają za zadanie pilnować okropności pochodzących z Głębin, a katedra zawdzięcza swoje istnienie dzięki temu celowi. Misjonarki zostały wysłane do Osady Nieumarłych, aby rozpowszechniać swoją wiarę wśród jej mieszkańców i porywać nieumarłych w celu składania z nich ofiary.

Ścieżka prowadząca do Katedry dociera do Kaplicy Oczyszczania, w której znajduje się kolczasty bicz. Kaplica Oczyszczania jest miejscem, do którego można dotrzeć z wielu punktów katedry. W kaplicy tej odprawiano rytuały oczyszczające, najwyraźniej na porwanych mieszkańcach Osady Nieumarłych.

Katedra otoczona jest ogromnym cmentarzem, na którym nieumarli nieustannie wstają z grobów. Strażnicy Grobów mają za zadanie utrzymać ich pod kontrolą. Cmentarz prowadzi do frontowej bramy katedry, która jest zamknięta. Sąsiednia ścieżka prowadzi przez dachy, przez które można dotrzeć do bocznego wejścia. W pobliżu znajduje się winda, którą można dotrzeć z powrotem do Kaplicy Oczyszczania.

Wewnątrz ogromnej głównej sali katedry znajduje się dwóch gigantycznych niewolników, z których każdy znajduje się w kałuży szlamu, który utrudnia im ruch. Jeden jest otoczony licznymi fragmentami Wijącego się Zgniłego Ciała, które mogą znacznie utrudnić walkę z olbrzymem. Strzeże on schodów prowadzącym do ołtarza, za którym znajduje się pomieszczenie zawierające trumnę Aldricha, strzeżoną przez Biskupów Głębin. Do walki z Biskupami Głębin można przywołać kilku różnych upiorów.

Koło ołtarza znajduje się winda prowadząca do głównej bramy oraz schody prowadzące na drugi poziom katedry, skąd można dotrzeć do sypialni Rosarii, Matki Odrodzonych.

Sąsiednie lokacje[]

Ogniska[]

  • Katedra Głębin
  • Kaplica Oczyszczania
  • Biskupi Głębin
  • Sypialnia Rosarii

Postacie[]

Upiory[]

*Jeśli spełnione są odpowiednie warunki.
Advertisement