Drummond 1
Quotebg.pngQuotebg2.png
"Mój miecz może pęknąć, strzały chybiać celu, ale moja wola nie zostanie złamana."
— Kapitan Drummond

Kapitan Drummond – postać z gry Dark Souls II.

Opis[]

Kapitan Drummond jest wysokiej rangi rycerzem w armii królewskiej Drangleic. Ma długie, luźne, blond włosy i kozią bródkę. Nosi na sobie zestaw z Drangleic (bez hełmu) oraz jest uzbrojony w miecz i tarczę z Drangleic. Jego twarz jest pełna krwi i blizn w wyniku bitwy z olbrzymami.

Jeśli chodzi o jego osobowość, Drummond był honorowym rycerzem i lojalnym sługą króla Vendricka. Kiedy kazano mu chronić fort przed zbliżającym się atakiem olbrzymów, Drummond wykonał rozkaz bez wahania. Jednak po tym jak znaczna większość żołnierzy pod jego dowództwem zginęła w następnej bitwie przeciwko olbrzymom, Drummond zaczął kwestionować działania Vendricka i zadał sobie pytanie, czy ta wojna była naprawdę konieczna.

Rola w grze[]

Drummonda można znaleźć we wspomnieniu Vammara. Aby się tam dostać, trzeba porozmawiać ze starożytnym smokiem w Smoczej Kapliczce, ponieważ da graczowi serce popielatej mgły. Po zdobyciu go, gracz musi udać się do Knieji Upadłych Olbrzymów i wejść w interakcję z drzewem znajdującym się blisko miejsca, w którym spotyka się po raz pierwszy Pate'a.

Gracz spotka wyczerpanego Drummonda na samym początku wspomnienia; znajduje się on w pierwszym dużym pokoju, leżąc na prawo od drzwi. Jeśli gracz z nim porozmawia, wyjaśni on wydarzenia, które doprowadziły do ​​wojny z olbrzymami. Poleci też graczowi zabić lorda olbrzymów. Po wyczerpaniu dialogu będzie można go wezwać do walki przeciwko lordowi we wspomnieniu Jeigha. Jego znak przywołania znajduje się obok mgły prowadzącej do bossa.

Jeśli gracz porozmawia z Drummondem, rozkaże on swoim ludziom, aby się wycofali i pozwolili nam przejść. Żołnierze napotkani we wspomnieniach od tego momentu nie będą wrogo nastawieni do gracza i pomogą mu w walce z olbrzymami. Jednakże, jeśli gracz zaatakuje żołnierza, nawet przypadkowo, wszyscy znów staną się wrogo nastawieni i pozostaną tacy do końca gry, nawet jeśli gracz ponownie porozmawia z Drummondem.

Po pokonaniu lorda olbrzymów, Drummond da graczowi hełm z Drangleic, który pozwala graczowi odblokować osiągnięcie "Obrońca fortu". Reszta jego ekwipunku znajduje się w Knieji Upadłych Olbrzymów, za areną Prześladowcy, przy zwłokach. Oznacza to, że Drummond ostatecznie spotkał się ze śmiercią z rąk olbrzymów.

Historia[]

Przez wiele pokoleń przodkowie Drummonda byli odpowiedzialni za ochronę głównej wieży, a Drummond osobiście podążał ich śladami. Po tym, jak Vendrick ukradł cenny artefakt Olbrzymom, przekroczyli morze i rozpoczęli wojnę z siłami Drangleic, aby odzyskać to, co zostało im zabrane.

Drummond został przydzielony do ochrony głównej wieży, wojskowego fortu położonego na skraju królestwa. Chociaż kapitan i jego wojownicy walczyli dzielnie przeciwko siłom wroga, nie dorównywali olbrzymom, a żołnierze Drangleic zostali wymordowani.

Po masakrze, Drummond stał się jednym z niewielu ocalałych. Poniósł porażkę, a fort został przejęty przez olbrzymy. Kiedy jednak stracił wszelką nadzieję, odwiedził go tajemniczy bohater.

Notki[]

  • Wyczerpanie z nim dialogu we wspomnieniu Vammara odblokowuje gest "Hura!".