Dark Souls Wiki
Advertisement

Quotebg.pngQuotebg2.png
"Przybyłam na te ziemie w nadziei pozostania strażniczką ognia."
— Irina z Carimu

Irina z Carimu – postać z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Znajduje się w Osadzie Nieumarłych, uwięziona w celi strzeżonej przez Eygona z Carimu. Drzwi do niej są zamknięte od drugiej strony, a alternatywna ścieżka znajduje się w kanalizacji. Tam znajdują się drzwi, które można otworzyć jedynie za pomocą specjalnego klucza kupionego u opiekunki kapliczki po przekazaniu jej popiołów grabarza.

Po dostaniu się do Iriny i przyjęciu jej propozycji służby, zakonnica przeniesie się do Kapliczki Zjednoczenia, siedząc na końcu korytarza po lewej stronie i sprzedając cuda.

Historia[]

Irina była zakonnicą w swojej ojczyźnie, Carim. Wyruszyła do Lothric w celu zostania strażniczką ognia. Niestety w tak złym stanie, w jakim znalazł ją Nierozpalony po uwolnieniu z celi, nie miała innego wyjścia jak zaakceptować to, że nie nadaje się do strzeżenia płomieni. Zamiast tego zaoferowała pomoc i służbę swojemu zbawicielowi poprzez nauczanie cudów w Kapliczce Zjednoczenia.

Jako, że jest ślepa to postrzega świat wyłącznie na podstawie swojego taktu. Główny bohater może przynosić jej święte księgi brajlem, aby mogła się nauczyć nowych cudów, którymi może się potem podzielić z graczem.

Ciekawostki[]

  • Irina przypomina Reah z Thorolund z pierwszej części Dark Souls, ponieważ ma podobny wygląd i pełni podobną funkcję.
  • Jeśli kupi się u niej wszystkie zwykłe cuda, to później można ją spotkać w budynku po lewej stronie od Kapliczki Zjednoczenia, już jako strażniczkę ognia, u której można zwiększać statystyki.

Galeria[]

Advertisement