Dark Souls Wiki
Advertisement
Havel 1

Havel Skała – przeciwnik z gry Dark Souls.

Położenie[]

Znajduje się na samym dole wieży, przed areną Demona Taurusa, za drzwiami, które można otworzyć głównym kluczem lub kluczem do piwnicy wieży strażniczej. Będzie czekał obok drzwi wyjściowych do Dorzecza Darkroot.

Rola w grze[]

Kiedy Wybrany Nieumarły spotyka Havla, ten jest automatycznie wrogo nastawiony, bez jakiegokolwiek dialogu, co sugeruje, że rycerz już dawno stał się pustym. Jest uzbrojony w smoczy ząb i wielką tarczę.

Po pokonaniu go zdobywa się pierścień Havela, a pozostałą część jego ekwipunku można znaleźć w Anor Londo.

Historia[]

Havel Skała był bliskim przyjacielem Lorda Gwyna i generałem jego armii. Havel był człowiekiem twardym i wytrwałym, który inspirował swoich żołnierzy do robienia wielkich rzeczy. On i jego wojownicy nosili zbroje stworzone z litej skały i specjalne pierścienie, które umożliwiały im uniesienie całego ciężaru wyposażenia.

Hevel gardził użytkownikami magii, tworząc cud znany jako wielka magiczna bariera, będący swego rodzaju symbolem sprzeciwu. Cud stworzony przez Havla miał charakter wyłącznie defensywny, a jego tarcza była nasycona tą mocą. Havel czuł również wielką nienawiść do Seatha Scalelessa, który był jego zaprzysięgłym wrogiem. Prawdopodobnie dlatego został uwięziony.

Ciekawostki[]

  • Opisy zarówno pierścienia Havela, jak i jego zbroi sugerują, że obydwa elementy były noszone przez wojowników Havla i nie jest wspominane, że były noszone przez samego dowódcę. Jednak gdy gracz spotyka się z nim, to nosi on i jedno i drugie.

Galeria[]

Advertisement