Dark Souls Wiki
Advertisement
Chloanne 1

Handlarka Chloanne – postać z gry Dark Souls II.

Opis[]

Chloanne jest handlarką, którą początkowo można znaleźć w Dolinie Żniw, siedzącą na skale, przy klifie, z widokiem na całą okolicę.

Rola w grze[]

Jest ona córką kowala Lenigrasta, próbującą samodzielnie zarobić na życie, poprzez handel surowcami. Po wyczerpaniu z nią dialogu w Dolinie Żniw, przeniesie się do Majuli, zdając sobie sprawę, że jej wysiłki przyniosły niewielki sukces, z powodu braku towarzyszy podróży i spotkań z innymi kupcami.

Początkowo sprzedaje ograniczoną ilość odłamków tytanitu, ale z czasem zacznie sprzedawać ich nieograniczoną ilość, w tym także dużych odłamków i grudek tytanitu, jeśli gracz spełni określone warunki. Po wydaniu u niej 20 000 dusz i wyczerpaniu dialogu, przekaże graczowi migoczący tytanit.

Jeden z dialogów sugeruje, że nie rozpoznała swojego ojca, kiedy dotarła do Majuli, prawdopodobnie z powodu jego pustego wyglądu.

Notki[]

  • Sprzedaje nieograniczone ilości odłamków tytanitu po ukończeniu Żelaznej Warowni.
  • Sprzedaje nieograniczone ilości dużych odłamków tytanitu po ukończeniu Kapliczki Amany.
  • Sprzedaje nieograniczone ilości grudek tytanitu po pokonaniu Nashandry.
  • Kiedy się ją zabije i wróci się ponownie do Majuli, jej nagrobek będzie się znajdował przy skale, na której siedziała.

Galeria[]

Advertisement