Dark Souls Wiki
Advertisement

Gigantyczni wężoludzie – przeciwnicy z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Znajdują się tylko na Szczycie Arcysmoków.

  • Pierwszy z nich, uzbrojony w topór wojenny, znajduje się na wzniesieniu, przed bramą prowadzącą do starożytnej wiwerny, gdzie strzeże wielkiej tarczy starożytnego smoka.
  • Następna dwójka (jeden uzbrojony w topór wojenny, a drugi w topór na łańcuchach) pojawia się podczas przemierzania areny ze starożytną wiwerną.
  • Kolejny wężoludź uzbrojony w topór wojenny patroluje teren pomiędzy Mauzoleum Smoczego Rodu i Wielką Dzwonnicą.
  • Około czwórka obydwu rodzajów gigantycznych wężoludzi strzeże ścieżki prowadzącej do najwyższego punktu Szczytu Arcysmoków, gdzie, przed martwym smokiem, znajduje się ołtarz.

Opis[]

Gigantyczni wężoludzie, wyraźnie górujący nad ich mniejszymi braćmi, pełnią funkcję elitarnej siły całej swojej rasy. Zawsze można ich spotkać w grupie z pomniejszymi wężoludźmi, a nawet z tymi równie dużymi. Pomimo swoich sporych rozmiarów są zadziwiająco szybcy i będą ścigać bezlitośnie ofiarę na duże odległości, gdy tylko zaangażują się w walkę.

Ich zdolności ofensywne nie ograniczają się jednak tylko do broni, którą władają w rękach; potrafią również ziać ogniem, którym miotają w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.

Jeśli gracz atakuje ich od tyłu, mogą obrócić kark i chwycić go swoimi szczękami i rzucić, zadając wysokie obrażenia.

Istnieją dwie odmiany:

Uzbrojone w topory na łańcuchach:

Jest to nieco słabsza wersja gigantycznych wężoludzi, którzy są uzbrojeni w topór przywiązany do łańcuchów. Długie łańcuchy umożliwiają im skuteczną walkę dystansową. Ich ostrza mogą zadawać obrażenia zarówno podczas miotania nimi, jak i podczas ich wracania do właściciela. Ich broń może często przecinać ściany i sufity, pozwalając im zadawać obrażenia, nawet jeśli gracz znajduje się w sąsiednim pomieszczeniu.

Uzbrojone w topory wojenne:

Ci wężoludzie walczą olbrzymimi topami i specjalizują się w wykonywaniu potężnych machnięć jedno po drugim, wyczerpując ogromne ilości wytrzymałości gracza i bezproblemowo łamiąc jego obronę zaledwie kilkoma atakami. Ich ruchy pod pewnymi względami przypominają skrzydlatych rycerzy, szczególnie ich obrotowe ataki.

Ciekawostki[]

  • W serii Souls, węże są zazwyczaj uważane jako rodzaj pomniejszych smoków, być może przez ich ludzką sylwetkę, zdolność do miotania kulami ognia z pyska oraz czczenie Starożytnych Smoków jak ich przodków.
  • Topory, które dzierżą ci przeciwnicy są w rzeczywistości o wiele większą wersją normalnych toporów wojennych.

Zobacz też[]

Galeria[]

Advertisement