Dark Souls Wiki
Advertisement

Gigant z Osady Nieumarłych - postać z Dark Souls 3.

Lokacje[]

Osada Nieumarłych

  • Znajduje się na szczycie wieży będącej w osadzie. Aby do niego dotrzeć, trzeba dotrzeć do windy prowadzącej do Ofiarnej Drogi oraz wjechać nią na szczyt wieży.

Twierdza Farrona

  • Chociaż nie jest fizycznie obecny w tej lokacji,  jego obecność jest świadczona przez jego charakterystyczne strzały spadające w pobliżu obszaru, w którym znajduje się Wielki Krab.

Katedra Głębin

  • Ponownie, nie można go tu spotkać, ale jego strzały zaczną spadać na mały cmentarz znajdujący się przed główną bramą katedry.

Opis[]

Gigant z Osady Nieumarłych przypomina Gougha Sokole Oko. Jest podobny do innych Gigantycznych Niewolników znajdujących się w Lochach Irithyllu i Katedrze Głębin. Kajdany przeszywające różne części jego ciała, są dowodem nieopowiedzianej, ale z pewnością smutnej przeszłości.

Zręczny wojownik, który schronił się na najwyższej wieży osady, teraz używa swojego potężnego łuku, aby bronić ziemi przed potworami zrodzonymi przez klątwę, która szaleje w tym zrujnowanym i opuszczonym królestwie. Ze zdumiewającą celnością  i strzałami, które eksplodują przy kontakcie, droga prowadząca na spotkanie z nim nie będzie łatwa, jeśli ktoś odważy się przekroczyć jego linię ognia.

Podczas gdy jego potworny wygląd może sprawić, że ktoś zastanowi się dwa razy, zanim się do niego zbliży, jedna rozmowa z nim ujawni, że jest naprawdę przyjazny i zdecydowany podać pomocną dłoń tym, którzy o to poproszą.

Jego obecność jest zwykle związana z miejscami, w których rosną młode białe gałęzie. Gałęzie tych drzew są uważane za "znak przyjaźni", który gigant zwykle przedstawia tym, którzy zdobyli jego zaufanie. Po zaprzyjaźnieniu się użyczy swoich niezwykłych umiejętności łuczniczych w najbardziej niebezpiecznych obszarach Lothric.

Advertisement