Dark Souls Wiki
Advertisement

Forossa – wspomniana lokacja z gry Dark Souls II.

Historia[]

Forossa jest krajem znajdującym się daleko na wschód od Drangleic. Była ona domem dla Zakonu Lwich Rycerzy, niegdyś potężnych wojowników słynących z ciężkiego opancerzenia i zwinnych technik walki dwoma mieczami. Ci wojownicy byli uważani za szczególnie brutalnych, jednak jeden z nich, Vengarl, określany jako "ogarnięty dzikim szałem wojownik", był na tyle brutalny i krwiożerczy, że nawet Lwi Rycerze trzymali się od niego z daleka. Byli oni oddanymi wyznawcami Faraama, boga wojny, a ich zbroje były przez niego pobłogosławione. Nie wiadomo czy Faraam był czczony poza Forossą.

W Forossie byli także mędrcy tytułowani mianem "północniaków". Zdobywali oni ten tytuł jedynie po odbyciu wielkiej, pełnej niebezpieczeństw podróży. Po jej ukończeniu byli czczeni jako wyrocznie boga wojny. Ostatecznie Forossa rozpadła się z powodu długotrwałego konfliktu z sąsiadami. Wielu obywateli stało się bandytami, aby przetrwać, gdy w Forossie zapanowało bezprawie w wyniku wojny. Rycerze natomiast stali się najemnikami. W Forossie opracowano również specjalny, silny ładunek wybuchowy, wykorzystywany w czarnych bombach zapalających.

W Drangleic mówi się, że królestwo ogarnęła wojna. Jednak w czasach Lothric jest opisywane raczej jako zniszczone królestwo. Pancerze Lwich Rycerzy Forossy stały się znane z tego, że przetrwały zniszczenie własnej ojczyzny i są wspominane w wielu legendach. Wspominane są także imiona tych, którzy przekroczyli granicę śmierci. Prawdopodobnie dotyczy to osób, które przeżyły upadek Forossy.

Postacie[]

Galeria[]

Advertisement