"Słuchaj, co ci powiem. Jeśli pozostał ci ślad rozsądku, poszukasz sobie teraz trumny i zwiniesz się w niej w kłębek. Tutaj, w tej krainie pustych, jesteś niczym bezbronna dziewuszka na linii frontu."
— Eygon z Carimu

Eygon z Carimu – postać z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Osada Nieumarłych[]

Tam pojawia się po raz pierwszy. Siedzi przed kościołem, w którym znajduje się Siegward z Catariny.

Ofiarna droga[]

Można go przywołać do walki z Kryształowym Mędrcem, pod warunkiem, że gracz porozmawiał przynajmniej raz z Iriną w Kapliczce Zjednoczenia.

Zamek Lothric[]

Można go przywołać do walki ze zbroją zabójcy smoków, jeśli Irina nie została zabita, ani nie kupiono od niej żadnych mrocznych cudów.

Kapliczka Zjednoczenia[]

Stoi przy schodach, pojawiając się jakiś czas po uwolnieniu Iriny.

Opis[]

Eygon nosi zestaw Morne'a oraz jest uzbrojony w wielki młot Morne'a i jęczącą tarczę.

Rola w grze[]

Pierwszy raz się go spotyka w Osadzie Nieumarłych, strzegącego zamkniętej celi, w której znajduje się Irina z Carimu. Początkowo nastawiony jest bardzo niechętnie do Nierozpalonego, ale ostatecznie do niego dołącza po uwolnieniu Iriny. Eygon zaznacza, że sojusz jest ważny dopóki zakonnicy nie stanie się nic złego i ostrzega gracza, że jeśli jej bezpieczeństwo zostanie zagrożone to pożałuje tego. Następnie można go przywołać do walki z Kryształowym Mędrcem.

Jeśli gracz zabije Irinę, to Eygon będzie czekał w pobliżu Kapliczki Zjednoczenia i natychmiast stanie się wrogo nastawiony. Zaś jeśli gracz kupił od niej jakieś mroczne cuda, to wtedy Eygon zabierze Irinę niedaleko areny, gdzie się walczyło z Iudexem Gundyrem, próbując "uratować" ją przed zepsuciem i również stanie się wrogi.

Jeśli nie kupiło się żadnego mrocznego cudu od Iriny, to można później przywołać Eygona do walki ze Zbroją zabójcy smoków. Potem można znaleźć jego zwłoki w celi, w której była wcześniej Irina, a jego zbroję będzie można kupić u Opiekunki kapliczki.

Ciekawostki[]

  • Eygon mocno przypomina Garla Vinlanda z Demon's Souls, ponieważ dzierży podobną broń i ma podobny obowiązek: strzec świętą zakonnicę. Jednak różnica między nimi jest taka, że Eygon wydaje się nie lubić swojego zadania, podczas gdy Garl był całkowicie oddany Astraeai.
  • Eygon w walce posługuje się tarczą, co jest rzadką cechą wśród rycerzy z Carimu.