Dark Souls Wiki
Advertisement
Eingyi
Quotebg.pngQuotebg2.png
"Nie mam ci nic do powiedzenia... Poza jednym: Jeśli choćby tkniesz nadobną panią, przekonasz się, jak wygląda mój gniew."
— Eingyi

Eingyi – postać z gry Dark Souls.

Położenie[]

Znajduje się za iluzoryczną ścianą w Królestwie Quelaag.

Rola w grze[]

Eingyi blokuje drogę do siostry Quelaag. Podczas rozmowy zapyta on gracza, czy przybył tu, aby służyć pani. Gracz musi odpowiedzieć "tak", aby dostać się do niej i do przymierza Sługi Chaosu, nie zabijając go.

Eingyi jest początkowo nieufny wobec gracza. Jednak kiedy bohater zarazi się jajem pasożyta, Eingyi zacznie go o wiele ufniej traktować. Po rozmowie, zaoferuje on graczowi płomień piromancji, jeśli ma się inteligencję na poziomie 11 lub wyżej. Oprócz tego będzie też miał na sprzedasz tępiciele jaj oraz trującą i toksyczną mgłę.

Jeśli gracz zabije siostrę Quelaag, Eingyi stanie się wrogo nastawiony i spróbuje nas zaatakować.

Historia[]

Eingyi był pierwotnie piromantą z Wielkiego Bagna i został stamtąd wypędzony z powodu przewrotnej natury jego czarów. Później został dotknięty nieznaną zarazą, które nękała wyznawców wiedźm Chaosu. Z tego powodu siostra Quelaag ulitowała się i wyssała z wyznawców zarazę. To działanie jednak spowodowało, że stała się ciężko chora, wzmacniając lojalność i uwielbienie wśród jej wyznawców.

Chociaż Eingyi jest oddany siostrze Quelaag, nie może mówić w jej języku; wszystko, co wie o niej i jej przeszłości, wynika z obserwacji.

Stworzył on takie piromancje jak trująca mgła i toksyczna mgła.

Towary[]

Dostępność Przedmiot Koszt
1 Spis sług 500
Tępiciel jaj 500
1 Trująca mgła 10 000
1 Toksyczna mgła 25 000
Advertisement