Dark Souls Wiki
Advertisement
Nito 8

Dusze Lordów – unikalne dusze odkryte w Pierwszym Płomieniu.

Historia[]

Odkrycie i wojna[]

Dusze Lordów zostały odnalezione przez garstkę wybrańców, którzy wyłonili się z mroku u zarania dziejów. Byli to:

Gwyn, Wiedźma i Nito wykorzystali swoją moc pochodzącą od dusz, by rzucić wyzwanie Wiecznym Smokom w walce o panowanie nad światem i z pomocą innych sprzymierzeńców, osiągnęli sukces w swoich dążeniach.

Powstanie Chaosu[]

Wiedźma z Izalith podjęła się próby odtworzenia Pierwszego Płomienia, gdy ten zaczął gasnąć, wykorzystując w tym celu swoją Duszę Lorda, jednak zaowocowało to jej własną zgubą i stworzeniem Łoża Chaosu, matki wszystkich demonów, która odziedziczyła posiadanie jej duszy.

Przekazanie dusz[]

Przekazane odłamki dusz są fragmentami prawdopodobnie własnej Duszy Lorda należącej do Gwyna i zostały przyznane jako nagrody. Jeden otrzymał Seath Scaleless za zdradzenie swojego własnego gatunku, a drugi Czterej Królowie, gdy Gwyn dostrzegł ich dalekowzroczność, jako władców Nowego Londo.

Mroczna Dusza[]

Czwarta dusza została odkryta przez Sprytnego Karła, przodka Nieumarłego Wybrańca i była wyjątkową, Mroczną Duszą. Karzeł czekał z nią, aż pewnego dnia Pierwszy Ogień zgaśnie, dzięki czemu pewnego dnia pośród ludzi mógłby narodzić się Mroczny Władca i zapoczątkować Epokę Mroku.

Rola w grze[]

Dwie dusze władców oraz oba odłamki są wymagane do napełnienia Naczynia Władcy, umożliwiając Nieumarłemu Wybrańcowi wstąpienie do Pieca Pierwszego Płomienia, żeby mógł stawić czoła Gwynowi.

Advertisement