Dusza lustrzanego rycerza – dusza z dodatku Crown of the Ivory King do gry Dark Souls II.

Opis w grze

Dusza rycerzy z Loyce.

Rycerze z Loyce zostali pochłonięci przez Chaos i nie mogli przypomnieć sobie sensu własnego istnienia. Kilku ocalałych, którzy znaleźli drogę do domu, prowadziła resztka ich ich własnej tożsamości.

Ta dusza to czyste cierpienie, tylko Alsanna może wysłać ją na spoczynek.

Źródło[]

Te dusze są upuszczane przez osmalonych rycerzy z Loyce w Starym Chaosie. Można je również zbierać w trybie kooperacji jako upiór. Ze względu na ich niskie prawdopodobieństwo wypadnięcia zalecane jest noszenie ekwipunku zwiększającego wypadanie rzadkich przedmiotów.

Farmienie dusz[]

Na początku gracze z dużym prawdopodobieństwem zauważą, że prawie zawsze otrzymają element wyposażenia (zestaw, tarczę i wielki miecz) osmalonych rycerzy z Loyce, ponieważ sam ich sprzęt ma większą szansę na wypadnięcie, co często przewyższa szansę dusz Loyce na pojawienie się.

Jednak pula łupów upuszczanych przez przeciwników jest ograniczona na przejście gry, co oznacza, że ​​po uzyskaniu określonego przedmiotu od konkretnego wroga określoną liczbę razy, przedmioty te przestaną wypadać z odpowiedniego źródła, dlatego tym szybciej gracz może zdobyć te przedmioty i tym szybciej można znaleźć dusze Loyce.

Krótko mówiąc, dusze Loyce zaczynają wypadać znacznie częściej po tym, jak osmaleni rycerze upuszczą określoną liczbę pozostałych przedmiotów.

Najlepszym sposobem na farmienie dusz z rycerzy jest walka ze Spalonym Królem Kości Słoniowej, ponieważ gracze będą wspierani przez wszystkich uratowanych Rycerzy Loyce (a także przywołanych upiorów, takich jak Lucatiel z Mirry i Wychudzona Shei), a także ze względu na to, że sami osmaleni rycerze z Loyce będą pojawiać się częściej (około 10-11 na cykl, w zależności od tego, jak długo portale pozostają otwarte). Po zabiciu wystarczającej liczby osmalonych rycerzy i pojawieniu się portalu Spalonego Króla Kości Słoniowej, gracz może opuścić arenę, używając starego pióra i powtarzając ten proces tyle razy, ile to konieczne; jeśli gracz przyzwał upiory, należy pamiętać, aby najpierw użyć Czarnego Kryształu Oddzielenia. Ponieważ osmaleni rycerze są traktowani jako sługi bossa, a nie jako spawnujący się wrogowie, zawsze pojawią się podczas walki z bossem, bez względu na to, ile razy zostaną zabici.

Po pokonaniu Spalonego Króla Kości Słoniowej obszar Starego Chaosu zostaje otwarty na czas nieokreślony, a gracz może bez końca walczyć z osmalonymi rycerzami z Loyce, którzy wychodzą z portali. Pamiętaj jednak, że w przeciwieństwie do rycerzy, z którymi walczyłeś podczas walki z bossem, ci rycerze mogą przestać się odradzać po zabiciu ich wystarczającą ilość razy. Może to zmusić gracza do dołączenia do Kompanii Czempionów, w efekcie czego rycerze będą znacznie trudniejsi.

Zastosowanie[]

Dusze Loyce nie dają żadnych dusz po wchłonięciu, zamiast tego można je przekazać Alsannie, która nagrodzi gracza w zależności od ilości zebranych dusz. Tymi duszami nie można handlować.

Ilość dusz Nagroda
5 Nogawice Loyce
Rękawice Loyce
15 Zbroja Loyce
35 Hełm Loyce
50 Dusza Alsanny, cichej wyroczni
Odblokowuje zakup zestawu Króla Kości Słoniowej u Maughlina w Majuli