Dark Souls Wiki
Advertisement

Duchy – przeciwnicy z gry Dark Souls.

Położenie[]

Znajdują się tylko w Ruinach Nowego Londo.

Klątwa[]

Podobnie jak Banshee, duchy można zabić tylko wtedy, gdy gracz jest przeklęty lub używa przeklętej broni. Chwilowa klątwa pozwala na tymczasowy kontakt z duchami i Banshee bez faktycznego bycia przeklętym. Działa w charakterze samowzmacniania i niweluje efekty innych samowzmacniaczy, takich jak te odpowiadające za regenerację zdrowia czy wytrzymałości.

Jeśli gracz nie jest przeklęty, nie będzie mógł w żaden sposób wchodzić w interakcje z duchami. Obejmuje to oczywiście zadawane obrażenia, ale także blokowanie lub po prostu zmniejszanie obrażeń zadawanych przez zbroję. Co więcej, ataki duchów zawsze będą dotykać gracza, gdy nie jest przeklęty, ponieważ ich ataki ignorują noszony przez nas pancerz, pozostawiając gracza bez jakichkolwiek punktów równowagi w walce z nimi.

Gracz może również korzystać z przeklętej broni (takiej jak ostrze ducha z zadziorami lub przeklęty wielki miecz Artoriasa). Chociaż pozwala to na zadawanie obrażeń duchom, nadal uniemożliwia graczowi blokowanie tarczą lub zmniejszanie obrażeń otrzymywanych w zbroi. Do blokowania również można użyć przeklętej broni.

Jeśli to możliwe, najbardziej pewną strategią jest użycie chwilowej klątwy, ale jednocześnie też używanie przeklętej broni. To sprawia, że ​​gracz nie pozostaje całkowicie bezbronny, jeśli chwilowa klątwa straci swój efekt w nieodpowiednim momencie lub gdy gracz nie zdąży zauważyć.

Historia[]

Są to duchy ludzi, którzy kiedyś zamieszkiwali Nowe Londo, ale zostali złożeni w ofierze, gdy miasto zostało zalane, by powstrzymać Upiory Mroku. Ich fizyczne szczątki można znaleźć przy dużej bramie prowadzącej do Doliny Smoków.

Galeria[]

Advertisement