Dark Souls Wiki
Advertisement

Disambig Zobacz też: Czarni rycerze (Dark Souls)

Czarni rycerze – przeciwnicy z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Ofiarna droga[]

  • Pierwszy rycerz chroni tylnego wejścia do Twierdzy Farrona, wraz z węglem z Farron.

Niegasnące jezioro[]

  • Jednego rycerza można znaleźć w Demonicznych Ruinach, w komnacie za iluzoryczną ścianą, gdzie zabija jednego nocniaka. Strzeże on miecza czarnego rycerza.
  • Drugi rycerz znajduje się po drugiej stronie mostu nad rzeką lawy. Strzeże on drogi do wielkiej balisty.

Zapomniane groby[]

  • Czterech Rycerzy patroluje cmentarz przed ruinami Kapliczki Zjednoczenia. Rycerz po lewej stronie na końcu strzeże leżącej na ziemi klingi chaosu. Natomiast rycerz po prawej strzeże pierścienia szerszenia.

Opis[]

Czarni rycerze wyglądają i zachowują się niemal identycznie co ich odpowiednicy z pierwszej części Dark Souls.

Historia[]

Służyli dawniej Lordowi Gwynowi jako srebrni rycerze, którzy wyruszyli wraz z nim do Pieca Pierwszego Płomienia, w celu przedłużenie Ery Ognia. Niestety to doprowadziło do zwęglenia zbroi rycerzy i spalenia ich samych na popiół, przez co do dziś krążą po świecie jako pozbawione ciała duchy.

Notki[]

  • W odróżnieniu od swoich odpowiedników z pierwszego Dark Souls, czarni rycerze odradzają się tym razem we wszystkich lokacjach, mając szansę na upuszczenie zarówno swojej broni, jak i zestawu czarnego rycerza.
  • Są w stanie namierzać i atakować wszystkich wrogów na mapie, w tym mroczne upiory.

Zobacz też[]

Advertisement