Dark Souls Wiki
Advertisement

Człowiecze ropy – przeciwnicy z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Wysoka Ściana Lothric[]

  • Znajduje się na wieży położonej na końcu długiego korytarza, kierując się na prawo od pierwszego ogniska w tej lokacji. Strzeże długiego łuku.
  • Znajduje się na dachu położonym dwa piętra niżej od wieży na ścianie. Na początku widzi się pustego stojącego wśród modlących się, pustych żołnierzy, jednak kiedy się zbliży do niego to się przemieni i zabije wszystkich dookoła.

Ogród Zatraconego Króla[]

  • Trzy z nich błąkają się po ogrodzie Króla Oceirosa. Jeden potwór będzie kroczył po małym tarasie, na którym stoi rycerz Zatraconego Króla, a następnie będzie się kierował w stronę windy po prawej stronie. Pozostałe dwa potwory wykonają mniej rozległe okrążenia od swoich początkowych pozycji, w pobliżu głównego tarasu prowadzącego do areny bossa: jeden strzeże lewej strony ogrodu, a drugi prawą stronę, w pobliżu windy.

Zamek Lothric[]

  • Dwie ropy znajdują się po obu stronach wykopu, pod głównym mostem w zamku. Nawet z tej pozycji są w stanie zadać spore obrażenia, jeśli gracz stoi poziom wyżej.

Opis[]

Człowiecza ropa to pusty, który został opętany przez Otchłań. Po wykryciu gracza jest pochłaniany przez masę czarnych macek i transformowany w przerażającą bestię. Jako wyrostek na plecach zyskuje potężny pazur i nową, wężopodobną głowę z czerwonymi oczami (coś co przypomina zarówno Manusa, jak i Pierwotne Węże). W Ogrodzie Zatraconego Króla puści już są przemienieni, przed zauważeniem intruza.

Mimo tego, że większość rop to zarażeni puści, istnieją wyjątki. Iudex Gundyr dokonuje transformacji w późniejszej części walki, a dwie wiwerny w Zamku Lothric ulegają transformacji, gdy się dotrze do ich nóg. Te ropy nie mogą chodzić, a jedynie wymachiwać głową i pluć substancją wywołującą klątwę.

Historia[]

Uwaga: Ta sekcja oparta jest głównie na przypuszczeniach. W grze jest niewiele faktów, uzasadniających większość informacji tutaj.

Człowiecze ropy, w pewien sposób, przypominają węże o kręconych rogach z kości słoniowej wystających z ciała. Węże są uważane za niedoskonałe smoki i były w pewnym momencie symbolem nieumarłych. Korelacja ze smokami tłumaczyłaby obecność rogów, a powiązanie z nieumarłymi może być wskazówką co do pochodzenia infekcji. Dusza Manusa była określana jako "wielka, splątana masa człowieczeństwa". Gdy człowieczeństwo Manusa oszalało, stał się bestią i zaczął emanować mrokiem, rodząc w ten sposób Otchłań. Możliwe, że człowiecza ropa jest czymś podobnym do człowieczeństwa.

Galeria[]

Advertisement