Dark Souls Wiki
Advertisement

Corvianie – przeciwnicy z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Opis[]

Są to przygarbione, plugawe stworzenia średniej wielkości, które przypominają hybrydę pustego i kruka. Uzbrojone są głównie w noże i kosy. Początkowo Corvianie siedzą na swoich miejscach i nie atakują dopóki gracz się do nich wystarczająco nie zbliży. Kiedy do tego dojdzie, to potwory zaczynają przechodzić transformację, w której wyrastają im pojedynczo dwie pary opierzonych skrzydeł. Po przemianie potwory staną się niezwykle agresywne i będą mogły ścigać gracza na duże odległości. Będą potrafiły też latać na krótki moment, atakując swoimi pazurzastymi nogami.

Czasami można zauważyć grupę Corvianów zgromadzonych wokół bajarza. Jeśli zauważy on gracza, wywoła głośny wrzask, alarmujący resztę grupy, zmuszając wszystkich Corvianów w pobliżu, aby zaczęli przemianę.

Ciekawostki[]

  • Opisy kostura bajarza i wielkiej kosy Corviana wskazują, że są oni powiązani z Kruczymi Demonami z Malowanego Świata Ariamis, a co za tym idzie z boginią Velką.
    • Szczególnie opis kosy wspomina o "zwierzchniczce Świata Obrazu", która podobno dysponowała wielką kosą. Może to być odniesienie do Priscilli lub do Siostry Friede.
  • Słowo "corvian" wydaje się pochodzić od słowa "corvus", które jest łaciną dla słowa "crow".

Galeria[]

Advertisement