Dark Souls Wiki
Advertisement
Cmentarz Popiołu 1

Cmentarz Popiołu – pierwsza lokacja z gry Dark Souls III.

Opis[]

Na początku gracz może znaleźć tu 3 ogniska (łącznie z Kapliczką Zjednoczenia), lecz kiedy trafi się do mroczniejszej wersji tej lokacji, zwanej zapomnianymi grobami, pojawiają się dwa dodatkowe, które można wybrać w zakładce "Cmentarz Popiołu" w meny szybkiej podróży, po ich rozpaleniu.

Jako, że to pierwsza lokacja w grze, wrogowie są dość słabi. Wiadomości dla programisty, które instruują gracza na temat podstawowych elementów dotyczących sterowania, można znaleźć wkrótce po pierwszej, otwierającej cutscence. Oprócz późniejszego bossa, innym niebezpiecznym przeciwnikiem na tym obszarze jest krwiożerczy kryształowy jaszczur, który znajduje się w całkowicie opcjonalnej części lokacji. Można ją znaleźć, skręcając w prawo, do wąskiego przejścia z głęboką wodą, tuż przed pierwszym ogniskiem (w tym miejscu, w zapomnianych grobach, znajdują się dwa jaszczury).

Jeśli gracz podąża za wątkiem Iriny z Carimu, ona i Eygon pojawią się za ogniskiem Iudexa Gundyra, jeśli kupiło się u niej jakikolwiek mroczny cud. W tym miejscu, Eygon będzie do gracza wrogo nastawiony.

Sąsiednie lokacje[]

Ogniska[]

Przeciwnicy[]

Odradzający się[]

  • Puści grabarze
  • Zagłodzony pies

Nieodradzający się[]

Bossowie[]

Galeria[]

Advertisement