Dark Souls Wiki
Advertisement
Carhillion
Quotebg.pngQuotebg2.png
"Magia to wciąż tajemnica, nawet dla mnie. Poznajmy ją razem, moje dziecko."
— Carhillion

Carhillion z Bezkresu – postać z gry Dark Souls II.

Położenie[]

Pierwszy raz się go spotyka na Przystani Niczyjej, w pobliżu statku, na którym się walczy ze zręcznym strażnikiem. Po rozmowie z nim i pokonaniu bossa przeniesie się do Majuli.

Można go też przywołać do walki z rycerzem oparów w Mglistej Wieży, a jego znak przywołania znajduje się przed mgłą prowadzącą do bossa.

Opis[]

Jest on najwcześniej spotkanym trenerem magii w grze. Będzie chciał rozmawiać z graczem tylko wtedy, gdy będzie miał inteligencję na przynajmniej 8 poziomie. Używanie przedmiotów zwiększających inteligencje jest nieskuteczne i gracz musi faktycznie osiągnąć 8 poziom w tej dziedzinie.

Oprócz nauczania gracza niektórych zaklęć, Carhilion może również wzmocnić płomień piromancji, w zamian za 1 płomyk na poziom. Jeśli gracz będzie miał inteligencję na 30 poziomie, otrzyma od Carhilliona rytualną obrączkę północy +1, którą upuszcza również po śmierci.

Historia[]

Carhillion jest znanym czarodziejem i piromantą z krainy Melfia. Był również słynnym nauczycielem w jednej z tamtejszych akademii magii. Jednak zmęczony swoimi współpracownikami i ich bezsensownymi dyskusjami, postanowił wyruszyć do Drangleic, by doskonalić swoją wiedzę o czarach i piromancji. Jego uczennicą i towarzyszką podróży była Rosabeth z Melfii.

Advertisement