Dark Souls Wiki
Advertisement
Benhart 1
Quotebg.pngQuotebg2.png
"Mam u ciebie wielki dług. Nigdy o tym nie zapomnę. Ja, Benhart, przysięgam na swój honor, że wspomogę cię w najczarniejszej godzinie! Więc nie martw się."
— Benhart

Benhart z Jugo – postać z gry Dark Souls II.

Opis[]

Benhart jest dumnym wojownikiem, głęboko wierzącym w życie z mieczem w ręku. Ma krótkie blond włosy i mówi ze szkockim akcentem. Najbardziej godną uwagi cechą Benharta jest jego wielki miecz, który zawsze ma przy sobie. Wielki miecz błękitu księżyca jest jego najcenniejszą własnością, ponieważ to pamiątka rodzinna i wierzy, że ma ukryty potencjał.

Jeśli chodzi o jego osobowość, Benhart jest człowiekiem honorowym i krzepkim. Wierzy, że siła została udowodniona poprzez walkę i przybył do Drangleic, aby sprawdzić swoją siłę.

Rola w grze[]

Gdy spełnione są określone warunki, Benhart z Jugo może zostać przywołany jako pomoc w walce z magiem grasantem i kongregacją, Lustrzanym Rycerzem, lordem olbrzymów, Opiekunem i Strażnikiem tronu, Nashandrą i Elaną.

Benharta pierwszy raz można spotkać niedaleko Majuli, przed wejściem do Puszczy Cieni. Kiedy podchodzi do niego gracz, siedzi i zastanawia się, co robić, ponieważ droga naprzód jest blokowana przez skamieniałą Rosabeth. Kiedy piromantka zostanie odczarowana pachnącą starą gałęzią, Benhart podziękuje graczowi za oczyszczenie drogi i ma nadzieje, że znów się z nim zobaczy. W tym momencie można się od niego nauczyć gestu "Radość" i będzie można go przywołać do walki z magiem grasantem i kongregacją w Trassowej Zatoce Tseldora.

Można go później spotkać przy ognisku w Zamku Drangleic, po pokonaniu dwóch smoczych jeźdźców. Po rozmowie może zostać przywołany do walki z Lustrzanym Rycerzem.

Następnie przeniesie się on do Kniei Upadłych Olbrzymów, siedząc obok wielkiego gniazda za areną, gdzie gracz walczył z Prześladowcą. Stwierdzi, że będzie pomagał graczowi przy każdym wyzwaniu. Następnie zwróci uwagę na linię rodową swojej broni i jej pozornie ukryty potencjał.

Jeśli się zdobyło serce popielatej mgły, można go ostatni raz znaleźć we Wspomnieniu Orra, w pobliżu murów obronnych. Może zostać on przywołany do walki z lordem olbrzymów.

Po śmierci Benhart upuszcza swój wielki miecz. Jeśli zostanie on zabrany do Maughlina, zauważy, że miecz jest fałszywy i jest to podróbka wielkiego miecza blasku księżyca.

Historia[]

Benhart pochodzi z długiej linii wielkich wojowników. Urodził się w pustynnej krainie Jugo, a jego sztandarowa broń, wielki miecz błękitu księżyca, jest pamiątką rodzinną, która była przekazywana w rodzinie z pokolenia na pokolenie. Zdeterminowany, aby udowodnić, że jego miecz ma ukryty potencjał, podróżował od krainy do krainy, by doskonalić też swoje umiejętności w walce.

Podczas podróży znalazł zbroję, którą nosi przez całą grę. Można zauważyć na niej srebrny symbol w kształcie głowy jelenia, podobny do tego, który ma Creighton Wędrowiec na swojej zbroi. Oznacza to, że w pewnym momencie podróży Benhart pojawił się w krainie Mirrah i nabył tam swój sprzęt.

Ostatecznie Benhart znalazł się w Drangleic. W tej krainie poznał dwóch kupców: Maughlina z zachodniej krainy Volgen i Magerolda z Lanafiru. Chociaż obydwaj handlarze byli zainteresowani mieczem Benharta, to uważają, że może być on jedynie kopią legendarnego miecza.

Galeria[]

Advertisement