Dark Souls Wiki
Advertisement

Disambig Zobacz też: Bazyliszek

Bazyliszek jest przeciwnikiem w Dark Souls II.

Położenie[]

Puszcza Cieni: Jeden znajduje się bezpośrednio za drzwiami prowadzącymi do tego obszaru. Kilka innych można znaleźć w pobliżu ostatniego ogniska, jeśli gracz wpadnie przez jedną z dwóch pułapek do ich legowiska. Duży, mocniejszy wariant bazyliszka można znaleźć mniej więcej w połowie drogi między ogniskiem Cienistego Lasu a bramą mgłową prowadzącą do Skorpionicy Najki.

Trassowa Zatoka Tseldora: Kilka bazyliszków ukrywa się w piasku w pobliżu ostatniego ogniska.

Warownia Aldii: Można je znaleźć w klatkach. Aby je uwolnić, ogr musi zniszczyć te klatki. W jednej z klatek znajduje się również gigantyczny bazyliszek.

W Scholar of the First Sin jeden bazyliszek znajduje się na obszarze pomiędzy Wieżą Płomienia Heide a Przystanią Niczyją. Kilka z nich można również spotkać w Przedsionku, na ścieżce prowadzącej do dwóch ogrów znajdujących się na plaży. Kilka kolejnych można znaleźć w Kapliczce Amany, jednego na końcu bocznej ścieżki znajdującej się blisko pierwszego ogniska w tym obszarze, kolejnych kilka można spotkać na ścieżce pomiędzy Demonem Pieśni a ostatnim ogniskiem.

Advertisement