Dark Souls Wiki
Advertisement
Archiwa Książęce 1

Archiwa książęce – lokacja z gry Dark Souls.

Opis[]

Jest to wielka biblioteka w Anor Londo. Zawiera pokaźną ilość wiedzy, w tym wiele zaklęć i magicznych artefaktów. Tutaj gracz może nauczyć się potężnych kryształowych zaklęć, a także zdobyć kryształowy żar oraz różnoraką broń.

Historia[]

Biblioteka ta jest domem Seatha Scalelessa i została przyznana mu przez Gwyna, wraz z fragmentem duszy lorda jako nagrodą za pomoc przy narodzinach Epoki Ognia. To tutaj Seath zagłębiał się w swoje eksperymenty i badania. Sześcioocy tunelarze byli sługami Seatha, którzy podróżowali po świecie i porywali ludzi do jego badań. Jednym z efektów jego badań są pisaci.

Sąsiednie lokacje[]

Postacie[]

  • Logan Wielki Kapelusz (kupiec) – jest on uwięziony w wielkiej celi. Otworzyć ją można za pomocą klucza do celi w wieży archiwów lub po pokonaniu Seatha Scalelessa. Później pojawi się w małej bibliotece znajdującej się obok pokoju z mimikrą. Kupno wszystkich jego zaklęć spowoduje, że stanie się wrogo nastawiony i przeniesie się do pokoju, w którym gracz po raz pierwszy walczył z Seathem.
  • Sieglinde z Catariny – jest ona uwięziona w złotym kryształowym golemie.
  • Reah z Thorolund – jeśli gracz kupił wszystkie cuda, które Reah miała do zaoferowania, uda się do książęcych archiwów i stanie się pustą.

Przeciwnicy[]

Postacie[]

Odradzający się[]

Nieodradzający się[]

Bossowie[]

Galeria[]

Muzyka[]

Advertisement