Dark Souls Wiki
Advertisement
Anor Londo (DSIII)

Anor Londo – lokacja w Dark Souls III. Jest częścią Irithyllu w Mroźnej Dolinie.

Opis[]

W przeciwieństwie do swojego odpowiednika z Dark Souls, iluzoryczne słońce Anor Londo zniknęło i zostało zastąpione zimnymi niebieskimi promieniami księżyca. Miasto wyraźnie zamarzło, a także zostało poważnie zmniejszone, a jedynymi pozostałymi częściami starego miasta są katedra, obrotowe schody i symboliczny grób Gwyna. Dodatkowa wieża stoi teraz w miejscu, gdzie kiedyś stało wejście do budynku, w którym kiedyś znajdował się Malowany Świat Ariamis, z niewidzialnym chodnikiem prowadzącym na szczyt. Dodatkowo pozostało tylko trzech Srebrnych Rycerzy, a wszystkie Batwingi zniknęły. Katedra została opanowana przez Biskupów Głębin i Wijące się Zgniłe Ciało. Wnętrze katedry zostało pokryte trupami i robakami, zaś jej wschodnia część zablokowana przez gruz; natomiast zachodnia część jest nadal dostępna i zawiera ciało starego kowala.

Historia[]

W Wieku Ognia, Anor Londo było "Miastem Bogów", którym rządził Gwyn, Pan Blasku Słonecznego. Gwynevere i Gwyndolin, dzieci Gwyna, również tu mieszkały.

Z czasem w królestwie Lothric wszystko się zmieniło. Piękne miasto, które kiedyś posiadało światło słoneczne, jest teraz zimne i ciemne; katedra, w której Wybrany Nieumarły walczył z Ornsteinem i Smoughem, jest teraz zepsuta przez Głębiny, zaś Gwyndolin, który przyjął tytuł Króla Bogów po ojcu, zachorował; natomiast w komnacie, w której kiedyś znajdowała się Gwynevere, jest teraz tylko Pierścień Księżniczki Słońca. Mieszkaniec, który pochodził z Namalowanego Świata AriandelSulyvahn, przeniknął do miasta i Przymierza Gwyndolina, a później ogłosił się pontyfikiem. Kiedy Gwyndolin zachorował i stał się niezdolny do kierowania miastem i Przymierzem, został zmuszony do oddania przywództwa Kapitanowi Kompanii Yorshke, będącą siostrą Gwyndolina. Jednakże Yorshka została uwięziona przez Sulyvahna, który przeciągnął także rycerzy Irithyllu na swoją stronę. Następnie pontyfik przyczynił się do tego, że Aldrich pożarł bezbronnego Gwyndolina.

Sąsiednie lokacje[]

Ogniska[]

  • Anor Londo
  • Wieża więzienna
  • Aldrich, Pożeracz Bogów
Advertisement