Dark Souls Wiki
Advertisement

Anioły – przeciwnicy z dodatku The Ringed City do gry Dark Souls III.

Położenie[]

W grze występują cztery Anioły, wszystkie znajdują w stercie mętów.

Sterta mętów[]

Zarażone zwłoki połączone z pierwszym aniołem są obok dziedzińca znajdującego się po wyjściu z kaplicy strzeżonej przez dwójkę rycerzy Lothric.

Ruiny Strażnicy Żniw[]

Po wejściu na rozgałęzioną ścieżkę prowadzącą do pustynnej piromantki Zoey, zamiast udać się w jej kierunku, należy skręcić w kierunku pobliskich dachów i iść aż do samego końca. Tam będą się znajdować zainfekowane zwłoki połączone z drugim Aniołem.

Po spotkaniu z piromantką trzeba zeskoczyć z rozgałęzionej ścieżki i wejść na dachy poniżej. Potem trzeba się kierować w prawo i schodzić po krętej ścieżce aż do samego końca, gdzie będą się znajdować zainfekowane zwłoki połączone z trzecim Aniołem.

Po ukończeniu DLC, lub po zabiciu pierwszego Pielgrzyma pojawi się czwarty Anioł.

Opis[]

To tajemnicze istoty patrolujące niebo nad Stertą Mętów. Anioły wydają się na początku neutralnie nastawione; jednakże kiedy tylko wykryją zagrożenie to zaczynają bezlitośnie atakować cel za pomocą wystrzeliwanego, w formie lasera, światła ze swoich skrzydeł. Dodatkowo potrafią tworzyć aurę wywołującą klątwę.

Anioły są pozornie nieśmiertelne i giną definitywnie tylko jeśli zabije się poukrywane larwy, które zainfekowały ciała pielgrzymów z Londoru. Te pasożytnicze istoty są połączone z Aniołami, więc zabicie ich oznacza permanentną śmierć skrzydlatych przeciwników.

Historia[]

Te anielskie stworzenia to fizyczne projekcje stworzone i kontrolowane przez humanoidalne larwy, które wyrosły ze zwłok pielgrzymów z Londoru. Byli oni pustymi wygnanymi z Londoru i wysłanymi do Lothric na pielgrzymkę, której konkretnym celem było „umrzeć”. Posiadali oni specjalne zabezpieczenia w kształcie muszli, przywiązane łańcuchami do ich pleców, mający na celu powstrzymać stagnację mroku, która podczas długich podróży groziła przemianą w człowieczą ropę. Oprócz tego pielgrzymi otrzymali mroczny cud, jedyne znane im zaklęcie, która ich zdaniem niesie ze sobą słowa przebaczenia. W rzeczywistości ta magia czyniła ich przeklętymi, przyciągając większą uwagę wrogów i w konsekwencji przyspieszając osiągnięcie ich celu, jakim jest "umieranie". Kiedy w końcu umarli zgodnie z rozkazem, pielgrzymi z Londoru, których człowieczeństwo nagromadziło się i zatrzymało na bardzo długi czas w ich ciałach podczas podróży, ich ciała przeszły osobliwą przemianę, podczas której uwalnia się nagromadzona w nich ciemność i ewoluuje w nową formę świadomego życia podobnego do humanoidalnej larwy.

Ciekawostki[]

  • Larwy rezydujące na ciałach pielgrzymów mogą sugerować, że Anioły są ich jakąś pokręconą reinkarnacją.

Galeria[]

Advertisement