Dark Souls Wikia
Advertisement

Łoże Chaosu – boss z gry Dark Souls.

Położenie[]

Łoże Chaosu znajduje się na końcu Zagubionego Izalith. Bramy do bossa strzeże jedna z Cór Chaosu. Teoretycznie, aby dotrzeć do bossa najpierw trzeba pokonać dwóch wcześniejszych: Demona Firesage i Demona Stonogę. Jest jednak sposób na ominięcie ich. Trzeba dołączyć do przymierza Sługi Chaosu i podarować 30 człowieczeństw siostrze Quelaag. W ten sposób można otworzyć bramę znajdującą się na prawo od mgły prowadzącej do Demona Firesage.

Opis[]

Łoże Chaosu przypomina ogromne, pokryte pnączami drzewo z dwiema parami rąk. W walce używa głównie przedniej pary zakończonej czymś podobnym do mioteł. Używa ich głównie do uderzania i wypychania przeciwnika. Po prawej i lewej stronie Łoża znajdują się świecące na pomarańczowo sfery. Po ich zniszczeniu na plecach bossa wyrośnie para długich, ognistych i zakończonych gigantycznymi ostrzami korzeni. Umożliwiają one Łożu Chaosu korzystanie z ataków ognistych. Boss kierowany jest głównie przez robaka chaosu znajdującego się w samym centrum Łoża.

Historia[]

Łoże Chaosu, matka wszystkich demonów, było efektem próby zamiany gasnącego Pierwszego Płomienia przez Wiedźmę z Izalith. Ona i niektóre z jej córek zostały pochłonięte, podczas gdy reszta wyznawców wiedźmy zmieniła się w demony.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls
Czterej KrólowieDemon CapraDemon FiresageDemon StonogaDemon TaurusDemon z AzyluGargulce DzwonuGravelord NitoGwyn, władca popiołówGwyndolin Mroczne SłońceKsiężycowy MotylŁoże ChaosuNieustanne WyładowanieOrnstein Zabójca Smoków i Egzekutor SmoughPinwheelPółsmoczyca PriscillaSeath ScalelessWiedźma Chaosu QuelaagWielki Szary Wilk SifZbłąkany DemonZiewający SmokŻelazny Golem
Artorias of the Abyss
Czarny Smok KalameetManus, Ojciec OtchłaniRycerz ArtoriasStrażnik Sanktuarium