No Title
Dark Souls Dobozkep

No Title

No information

Dark Souls

Név

Dark Souls

Fejlesztő / Kiadó

From Software/Namco Bandai Games

Producer

Hidetaka Miyazaki

Platform

PlayStation 3 / XBOX360

Kiadás

PlayStation 3:
JP 2011.Szeptember 22, USA 2011.Október 4, PAL 2011.Október 7, Xbox 360: USA 2011.Október, PAL 2011.Október 7

Media

Blu-ray Disc, DVD

Besorolás

CERO: D ESRB: M PEGI: 16

IsmertetőSzerkesztés

A Dark Souls egy videojáték, amit a From Software fejlesztett ki, akik a korábbi Playstation 3 exklúzív Demon's Soul-t is készítették. A játék nemzetközi megjelenésben egyidőben jött ki mind a Playstation 3 és Xbox 360 platformokra, kiadója a Namco Bandai Games. Előzőleg Project Dark kódnéven futott a fejlesztése és elviekben a Demon's Souls utódának tekinthető. A Dark Souls először Japánban jelent meg 2011. szeptember 15-én Playstation 3 exklúzívként, majd a nemzetközi megjelenésekor október 4-én mindkét platformra Amerikában, illetve október 7-én Európában.

Több fajta kiadásban adják ki a játékot: Dark Souls Collector's Edition tartalmazza: •Speciális fém tartó és védőtok •Dark Souls alapjáték •Mini-Strategy Guide •Egyéni Art Book •Eredeti játék zene •Igy készült video

JátékmenetSzerkesztés

A játék börtönök, katakombák feltárására fog koncentrálni ötvözve ebben a részben a játékosokban keltett félelmet, és feszültséget melyet akkor élhetünk át ha itt ellenségekkel találkozunk. A játék "lelki" utóda a Playstation3 exklúzív Demon's Souls-nak. Ellentétben az előddel ahol megszabott,"szinteken" haladtunk a Dark Soulsban egy nyitott világkörnyezetet kapunk.A játékos különböző fegyvereket,kasztokat,képességeket illetve stratégiákat fog használni,hogy életben maradjon ebben a Fantázia világban.Az elődhöz hasonlóan a játékosok Online állapotban képesek lesznek egymást segíteni, nem közvetlen összeköttetéssel hanem a földön hagyott üzenetekkel.

Több fegyver, varázslat és új kaszt típusok lesznek. Köztudott, hogy a játék jelentősen nehezebb lesz, több ellenféllel és még nehezebb összecsapásokkal.A fejlesztők szerint néhol igen is szükségünk lesz az online co-op használatára a nehézségek miatt. Továbbra is tartalmazni fogja a földön hagyott üzeneteket, mások halálát is látni fogjuk, és a játékos a játékos ellen (PvP) lehetőség, illetve egy új cooperative mód is helyet kap.

KasztokSzerkesztés

A játékban az alábbi kasztok várhatóak: Warrior (Harcos) Knight (Lovag) Wanderer (Vándor) Thief (Tolvaj) Bandit (Bandita) Hunter (Vadász) Sorcerer (Varázsló) Pyromancer (Tűzgyújtó) Cleric (Pap) Deprived (Nincstelen)

TörténetSzerkesztés

Jelenleg még nincs információnk a történetet illetően... Hamarosan...

Hivatkozások és Külső linkekSzerkesztés

Official website: http://www.fromsoftware.jp/darksouls/

Hivatalos oldal: http://www.preparetodie.com/en/

Magyar fórum: http://playstationcommunity.hu/forum/446

Magyar Wiki: http://darksoulshu.wikidot.com/start

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.